Det är här vi svarar på dina frågor och tillhandahåller information. På sidan hittar du även länkar till olika sorters direktsupport.
Felanmälan till din tjänsteleverantör
Vill du göra en felanmälan angående internet, tv eller telefon eller har du frågor om tjänsterna, kontakta din tjänsteleverantör som svarar på dina frågor. Du hittar deras kontaktuppgifter här.-
Vad är öppet stadsnät?
Ett öppet stadsnät är en marknadsplats där alla tjänsteleverantörer är välkomna att leverera sina tjänster till dig som slutkund. Det råder full konkurrens på lika villkor, vilket höjer kvaliteten på tjänsterna och pressar priserna. Motsatsen till ett öppet nät är ett slutet nät, som innebär att det är en och samma aktör som äger nätet och säljer tjänsterna. -
Jag får ingen uppkoppling, vad gör jag?
Börja med att starta om all utrustning. Koppla även bort eventuell extra utrustning som till exempel router och anslut dig direkt till nätverksuttaget. Om felet kvarstår, kontakta din tjänsteleverantör. -
Behöver jag en speciell Telefon om jag vill ha IP-Telefoni?
Nej, det går bra att använda en vanlig telefon.
Läs mer i Frågor och svar.