Felanmälan


Halmstads stadsnät har inga egna avtalade slutkunder när det gäller tjänster, Internet, TV och Telefoni, och har därmed ingen publik teknisk support. Teknisk support gällande ovanstående tjänster tillhandahålls av den tjänsteleverantör du avtalat med.

Så här gör du en felanmälan avseende tjänster, Internet, TV och Telefoni:

  • Kontakta din tjänsteleverantör.
  • Tjänsteleverantören felsöker tillsammans med dig över telefon.
  • Tjänsteleverantören löser förhoppningsvis ditt problem, om inte kontaktar tjänsteleverantören Halmstads stadsnät för att göra felanmälan.
  • Halmstads stadsnät felsöker och lämnar besked till tjänsteleverantören med felsökningsresultat.
  • Tjänsteleverantören återkommer till dig med besked.

Felanmälan gällande avgrävning av fiber

Har du eller någon annan råkat gräva fibern på din tomt, felanmäler du det till Halmstads stadsnät. Vår entreprenör åtgärdar då felet mot en kostnad. Ring vår kundtjänst, 035-19 29 80.

Vill du flytta tjänstefördelaren?

Renoverar du eller på grund av annan anledning vill flytta tjänstefördelaren behöver du kontakta oss och beställa jobbet från oss. Man ska inte flytta tjänstefördelaren själv. Kontakta oss för mer information och prisuppgift. Ring vår kundtjänst, 035-19 29 80.
FELSÖK FÖRST
FELANMÄLAN
#inlineditbutton